Werkwijze
Wij bij Uw Garant hechten veel waarde aan transparantie in het gehele proces van een offerte op maat tot aan de afhandeling van de werkzaamheden. Voordat u een offerte aanvraagt wilt u natuurlijk eerst weten wat onze werkwijze is! U wilt natuurlijk niet dat u ergens aan vastzit of dat er enige kosten aan verbonden zijn. Daarom beschrijven wij hier kort en duidelijk hoe wij te werk gaan.
Eerste contact
- Tijdens het eerste contact zullen wij uw vragen en wensen bespreken. Persoonlijke aandacht is erg belangrijk.
- Wilt u meer informatie of een offerte ontvangen van ons, dan kunt u bij ons via telefoon, mail en het offerteformulier.
Een offerte op maat
- Nadat wij de offerte aanvraag hebben ontvangen nemen wij indien nodig contact met u op per mail om de offerte aanvraag te bespreken. In veel gevallen is dit niet nodig en kunnen wij de offerte direct op stellen zonder contact met u te hoeven opnemen. In andere gevallen vragen wij u naar de mogelijkheid om een afspraak in te plannen op de locatie om zo een vrijblijvende offerte op maat op te kunnen stellen. Wilt u dit liever niet dan kan er in veel gevallen ook aan de hand van foto’s en bouwtekeningen een offerte op maat worden opgesteld. De offerte ontvangt u altijd per mail.
- Moet de situatie op locatie bekeken worden om een offerte op te kunnen stellen dan komen wij altijd even langs voor een prettige kennismaking. Wij kunnen dan op ons gemak al uw wensen en ideeën bespreken. Ook dit is geheel kosteloos en vrijblijvend. Wij zijn dan een luisterend oor en denken daarnaast graag met u mee om zo de wensen voor uw droomhuis in vervulling te kunnen laten gaan. Daarnaast meten wij meteen ook nog even alles in zodat wij aan de hand van deze gegevens een gespecificeerde offerte op maat kunnen opstellen.
- Heeft u de offerte ontvangen en het is toch niet wat u er van verwacht heeft of uw plannen zijn gewijzigd en u wilt er verder geen gebruik van maken dan hoeft u verder niets meer te doen. Natuurlijk, stellen wij het op prijs als u aangeeft dat u er geen gebruik van wilt maken, maar dit is absoluut niet verplicht.
- Is de offerte wel naar wens en heeft u nog wat vragen, dan kunt u de offerte beantwoorden per mail met uw vragen en wij geven u antwoord op al uw vragen.
Planning & uitvoering
- Is de offerte naar wens en zijn er geen vragen meer dan kunt u hier akkoord op geven en plannen wij een datum in voor het uitvoeren van de werkzaamheden.
- Heeft u akkoord gegeven op de offerte, maar heeft u dit toch te overhaast gedaan of wilt u er toch om een andere reden vanaf zien. Geen enkel probleem. U heeft namelijk een bedenktijd van 5 werkdagen, u kunt binnen deze periode kosteloos van de getekende overeenkomst af zien.
Oplevering & nazorg
- Hoe zit de betaling? Werkzaamheden onder de €2000,- betaald u pas achteraf. U betaald dan pas nadat wij de werkzaamheden naar alle tevredenheid hebben uitgevoerd. Gaat het om hogere bedragen dan betaald u de werkzaamheden in termijnen. De eerste termijn volgt nadat er een deel van de werkzaamheden is uitgevoerd. De volgende termijn volgt nadat er een volgend deel is opgeleverd. De laatste termijn wordt uitgevoerd nadat alle werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd.